Table of Contents
Wanneer u een traffic generator wilt gebruiken om uw SEO-prestaties te verbeteren, hebben veel providers aanbiedingen die op elkaar lijken, maar die bij nader inzien heel anders zijn. SearchSEO en SparkTraffic zijn twee zeer verschillende verkeersbots op de markt die aan verschillende verwachtingen voldoen. SparkTraffic is een verkeersbot die nep websiteverkeer genereert waarvan het enige doel is om de Google Analytics-resultaten van zijn klanten te vervalsen, wat een schadelijk effect kan hebben op websites (zoals negatieve SEO). SearchSEO is een echte websiteverkeersbot die echte bezoeken genereert om SEO te verbeteren door middel van organisch zoekverkeer van SERP's (Google CTR-bot).
SearchSEO is een organische klikgenerator die echte zoekopdrachten uitvoert van Google-zoekmachines die de CTR van zoekwoorden verhogen. SearchSEO is geen verkeersbot, het is een Google-botgenerator voor organisch verkeer, ook wel CTR Bot genoemd, die organisch zoekverkeer genereert met behulp van echte IP's van zijn thuisnetwerk om de SEO van zijn klanten te verbeteren. De meeste SEO-bureaus gebruiken SearchSEO vanwege zijn prestaties als SEO-tool.
Door uw website te doorzoeken vanuit Google-zoekresultaten van uw zoekwoorden met behulp van echte IP's van ons thuisnetwerk, verhoogt de CTR van uw zoekwoorden. U kunt uw CTR volgen via de Search Console-tool. CTR is de 2# SEO-factor ( zie onze case study ).
SearchSEO typt uw trefwoorden in de zoekbalk, doorzoekt uw website via de resultatenpagina's, vindt uw website en voert een willekeurig menselijk gedragsbezoek uit met behulp van echte residentiële IP's.
Het organische zoekverkeer dat door SearchSEO wordt gegenereerd, is afkomstig van echte IP-adressen die zijn verbonden met ISP's. Dit betekent dat we echte organische bezoeken aan uw website genereren die worden geregistreerd door de beste analysetools zoals Google Search Console, of Similarweb...
Bij SearchSEO hebben we enkele miljoenen residentiële IP's waarmee we bezoeken uit meer dan 150 landen kunnen leveren . Hierdoor kunt u uw positie in een gerichte zoekmachine verbeteren. Als u bijvoorbeeld Spaanse klikken kiest, worden alle zoekopdrachten gedaan vanaf https://google.es!
De prijzen die SearchSEO rekent zijn zeer aantrekkelijk voor de SEO-bijdragen die dit met zich meebrengt. Meer dan 1200 SEO-bureaus gebruiken SearchSEO als aanvulling op hun SEO-strategie. Residentiële IP's zorgen voor indrukwekkende resultaten voor bureaus en hun klanten. Alle gebruikers kunnen binnen enkele weken SEO-resultaten verwachten
SparkTraffic is een verkeersbot die verkeer van meerdere bronnen simuleert: sociaal, verwijzend, organisch en direct. Door gratis proxylijsten te gebruiken, zijn de gegenereerde bezoeken alleen bedoeld om de analyses van zijn gebruikers te vervalsen zonder enige SEO-waarden. De bezoeken worden alleen bijgehouden in Google Analytics, niet in de SearchConsole. Verkeersbots zoals SparkTraffic zijn verkeersbots van de oude generatie en zijn niet langer actueel.
SparkTraffic gebruikt de spoofing-methode. Met deze methode kan het verkeer van elke bron genereren, zelfs als er niet vanuit die bron naar uw website wordt verwezen. Het vervalsen van URL's en het gebruik van gratis proxy's is funest voor de SEO van uw website. De enige voordelen zijn het vervalsen van uw analyses.
SparkTraffic zoekt niet naar uw website vanuit de zoekresultaten. Het verkeer is nep en heeft geen SEO-impact. Verwacht geen posities te winnen met een verkeersbotgenerator als SparkTraffic.
Omdat Spark Traffic verkeer genereert door de bron te vervalsen, is het verkeer gemakkelijk te detecteren door het Google-algoritme en wordt het niet geregistreerd in de Google Search Console. Dit kan uw website benadelen en ervoor zorgen dat u posities in SERP's verliest
SparkTraffic heeft zeer weinig echte locaties beschikbaar. Deze verkeersbot gebruikt een systeem om de locatie van zijn IP's van Google te vervalsen. Dit betekent dat je Amerikaans verkeer zou kunnen bestellen, maar dat het verkeer eigenlijk afkomstig is van Mexicaanse gratis proxy's.
De prijzen van SparkTraffic zijn zeer aantrekkelijk voor nieuwkomers in het verkeer die niet bekend zijn met de negatieve SEO-effecten van een low-end verkeersbot. Desalniettemin biedt SparkTraffic-prijzen verkeer van lage kwaliteit door het gebruik van gratis proxylijsten die rampzalige gevolgen hebben voor websites.
Je wilt vandaag hoger in Google komen? Het liefst helemaal bovenaan natuurlijk…. Dat gaat lukken. Dit artikel gaat je helpen hoog in Google te scoren. Wanneer je webpagina’s hoog scoren in Google, genereer je veel gratis verkeer richting je website. Maar hoe doe je dat, hoger in Google komen? Hoe zorg je dat Google jouw pagina’s boven die van je concurrenten toont? We leggen het aan je uit in 8 praktische stappen.
SEO staat voor Search Engine Optimization en betekent in het kort dat je jouw website zo inricht dat deze vindbaar is voor zoekmachines en volgens de regels van Google is opgebouwd. SEO is niet iets dat je aan kunt zetten of wat je installeert op je website. Het is ook geen kwestie van trucjes om het algoritme van Google te manipuleren.
Heb jij de allerbeste webpagina gemaakt over een bepaald onderwerp? Dan zal je beloond worden met een plekje!3 pijlers van SEOGoogle’s doel is om de beste pagina over een bepaald onderwerp te tonen wanneer een gebruiker op zoek gaat naar deze informatie. Om de juiste webpagina op de juiste positie te tonen gebruikt Google honderden ranking factoren.
Bovenaan in Google in 8 stappen, Nu je weet wat SEO is en wat de pijlers van SEO zijn, is het tijd om aan de slag te gaan - Wat is de impact van CTR op SEO?. Hoe je hoger in Google komt, hebben we voor je platgeslagen in 8 praktische stappen. Laten we bij het begin beginnen. Stap 1: Maak webpagina’s op basis van zoekwoorden, Het is niet zo dat werknemers van Google de hele dag door webpagina’s lezen en deze vervolgens handmatig rangschikken.
Door de woorden te scannen die gebruikt worden in een tekst op een webpagina, weet Google waar een pagina over gaat. Gebruik je bijvoorbeeld vaak de woorden bureaustoel, zitten, RSI, ergonomisch, stoel en prijs en kopen op een webpagina, dan weet Google dat een bezoeker op deze pagina waarschijnlijk ergonomische bureaustoelen kan aanschaffen.
In bovenstaand voorbeeld is dat zoekwoord bijvoorbeeld ergonomische bureaustoel kopen, waar gemiddeld 70 keer per maand op gezocht wordt. Door webpagina’s te maken op basis van zoekwoorden, zorg je dat zowel Google als bezoekers jouw website kunnen vinden wanneer zij op gaan naar de producten of diensten die jij aanbiedt.
Tip: Wanneer je webpagina’s gaat maken op basis van zoekwoorden, is het aan te raden om deze zo specifiek mogelijk op één onderwerp af te stemmen en de zoekwoorden die dit onderwerp ondersteunen. Zo scoor je hoger in Google! (CTR verhogen). In je tekst kun je vervolgens meerdere zoekwoorden opnemen die praktisch over hetzelfde gaan en synoniemen om ook gevonden te worden wanneer mensen net wat anders intypen, zoals bijvoorbeeld ergonomische werkstoel.
Nu je weet op basis van welke zoekwoorden je webpagina’s gaat aanmaken, is het dus zaak dat deze pagina’s het best antwoord geven op de achterliggende zoekvraag van de gebruiker. Inventariseer welke pagina’s van concurrenten goed scoren voor een bepaald zoekwoord waar jij ook op gevonden wilt worden. Vandaag hoger in Google komen en blijven! (CTR verhogen). Dat doe je door het zoekwoord simpelweg in te typen in Google.
Geeft je concurrentie tien tips? Geef er dan twaalf op jouw pagina! Geeft de concurrentie in vijfhonderd woorden antwoord op een complex onderwerp waar veel over te vertellen valt? Schrijf dan een stuk van duizend woorden! Het is zinloos om een pagina met dunne content te maken op basis van een zoekwoord waar al veel goede pagina’s over te vinden zijn (Click Through Rate (CTR) verhogen van je advertenties).
Heb je de allerbeste pagina gemaakt over een bepaald onderwerp? Vergeet dan niet om de tekst verder te verrijken met afbeeldingen en video’s. Goed voor de afwisseling, leesbaarheid en time on page. Zorg ook dat je je content regelmatig ververst en update. Wat is click-through-rate (CTR) en wat kan je verwachten?. Bezoekers en Google houden van recente content en dit zal je huidige posities dan ook een nieuwe boost geven.
Hoog in Google komen door op te vallen in de SERP zorg je dat bezoekers eerder op jouw resultaat klikken. Hoe verhoog je de CTR van organische zoekresultaten?. Een paar manieren om op te vallen in de zoekresultaten van Google zijn:Een aantrekkelijke meta-titel schrijven, Aantrekkelijke meta-omschrijving schrijven, Sterren onder je resultaat door middel van rich snippets, Emoticons en symbolen in de meta-omschrijving opnemen, Om data te verzamelen over wat gebruikers van jouw pagina vinden – zoals: hoe lang bezoekers op jouw pagina blijven, of ze weer terug gaan naar de SERP om een ander resultaat te proberen, etc – is het belangrijk dat mensen op jouw resultaat klikken.
Stap 4: Bovenaan in Google – Lokaal scoren, Een klein zoekwoord met een hoog maandelijks zoekvolume kent meestal veel concurrentie - Zo is je CTR verhogen een fluitje van een cent. Het is immers een lucratief zoekwoord waar veel concurrenten graag op gevonden willen worden om gratis verkeer richting hun website te genereren. Bij algemene consumentenproducten zie je bijvoorbeeld vaak Bol en Coolblue naar voren komen.
Erg lastig om daar de concurrentie mee aan te gaan! In een erg verzadigde markt is lokaal hoog scoren in Google is dan vaak makkelijker. Door je bijvoorbeeld niet te richten op het algemene zoekwoord auto huren (gemiddeld 40. 500 zoekopdrachten per maand) kun je ook kiezen voor mensen die lokaal op zijn naar jouw dienstverlening en het zoekwoord auto huren den bosch (gemiddeld 720 zoekopdrachten per maand) gebruiken.
En vergeet ook Google Maps niet! Door je Google Mijn Bedrijf registratie te optimaliseren zul je ook hoog in Google Maps getoond worden - Hoger in Google komen? 7 concrete tips! (CTR verhogen). Deze resultaten worden voor veel locatiegebonden zoekwoorden in kaartvorm getoond, nog boven de organische resultaten. Erg belangrijk dus! Stap 5: Conversiegericht design om hoger in Google te komen, Nu je webpagina’s hebt gemaakt op basis van relevante en strategisch gekozen zoekwoorden, is het tijd om eens kritisch te kijken naar de opmaak van je website en de onderliggende webpagina’s.
Bezoekers van je website zullen wegklikken en op zoek gaan naar een ander resultaat, wat een indicatie voor Google is dat de gebruiker geen fijne ervaring op jouw website heeft. Hierdoor zul je een steeds lagere positie krijgen. SEO doelen. Zorg daarom voor een website die er professioneel en modern uitziet en responsief is.
Zorg ook voor een fijne leesbaarheid. Gebruik witruimte, tussenkoppen en opsommingen en wissel korte en lange alinea’s af. Schrijf fijne teksten die mensen graag lezen. Hoe maximaliseer je de Click Through Rate vanuit Google. Schrijf voor bezoekers, niet voor zoekmachines! Maar richt je website ook op conversie in. Vergeet niet dat je website draait om het verkopen van producten en diensten.
Stap 6: Maak je website veilig en snel, De laadsnelheid van je website en de veiligheid van de bezoekers zijn enorm belangrijke factoren waarmee je bovenaan in Google komt. Duurt het lang voordat een pagina geladen is, dan is de kans groot dat een bezoeker je pagina al wegklikt voordat deze geheel geladen is en op zoek gaat naar een ander resultaat in de SERP.
Je herkent websites met een SSL aan de https:// ten opzichte van http:// aan het begin van de url. Vraag nu onze gratis online marketing scan aan! Stap 7: Interne link structuur optimaliseren, Door intern te linken (links naar pagina’s binnen je eigen website) kun je aangeven welke pagina’s het meest belangrijk zijn binnen jouw website.
Ook dat is een indicatie voor Google dat bezoekers op jouw website vinden wat ze zoeken en een fijne ervaring hebben. Goed voor je SEO dus! Door te linken naar je belangrijke pagina’s in het hoofdmenu, de footer, in je webtekst en via afbeeldingen geef je aan welke pagina’s het belangrijkst zijn. Hoe kom je Hoger in Google met je website? (CTR verhogen).
Een andere manier om meer interne links toe te voegen is door te bloggen over aanverwante onderwerpen. Zo kan ik hier bijvoorbeeld linken naar onze dienstenpagina over zoekmachine optimalisatie en geef ik op die manier aan dat dit een belangrijke pagina is binnen de website. Stap 8: Hoger in Google komen met links, Je hebt een snelle en veilig te bezoeken website met een professioneel responsive design, met meerdere pagina’s met geweldige content gebaseerd op relevante zoekwoorden.
Maar tóch blijft Google de pagina’s van je concurrenten hoger tonen dan jouw pagina’s! Hoe kan dit? Als bovenstaand het geval is heb je waarschijnlijk een probleem met je autoriteit, de derde en moeilijkste pijler van SEO. Je concurrentie ontvangt dan waarschijnlijk meer (of betere) links naar hun pagina’s dan jij doet.
More from Zoekmachine optimalisatie, Online Marketing
Table of Contents
Latest Posts
Uitnodiging Verjaardagsfeest 40 Jaar
Jazeker Beveiliging
Beveiliging Hilversum
All Categories
Navigation
Latest Posts
Uitnodiging Verjaardagsfeest 40 Jaar
Jazeker Beveiliging
Beveiliging Hilversum